ساخت برق لب خانگی + درست کردن برق لب با عسل یا وازلین

ساخت برق لب خانگی

با استفاده از مواد شیمیایی خطرناک مورد استفاده در لوازم آرایشی، پیدا کردن یک برق لب سالم نه تنها دشوار است، بلکه بسیار گران‌قیمت است. با دستور العمل‌ ساخت برق لب خانگی می توانید این محصول گران قیمت را در خانه تهیه کنید.

اگر قرار است مقدار زیادی پول صرف خرید یک محصول کنید، فقط به این دلیل که از مواد طبیعی ساخته شده‌است، بهتر است به استفاده از محصولات کاترینا کایف روی بیاورید. اما نگران این نباشید که  این محصولات گران‌قیمت شما را شکست داده‌اند، و شما امکان خرید آنها را ندارید، چرا که ما راز ساخت برق لب خانگی را می‌دانیم. ما یک دستورالعمل ساخت برق لب خانگی مخفی داریم که به  آن اعتقاد داریم می‌توان این دستور را در ۵ مرحله کاملاً ساده انجام داد!

ساخت برق لب خانگی

مواد لازم برای ساخت برق لب خانگی

  • ۶ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل
  • ۲ قاشق سوپ خوری موم عسل (در صورتی که نمی‌توانید موم را در فروشگاه محل خود پیدا کنید از وازلین استفاده کنید)
  • ۴ – ۵ قطره روغن اسانس انتخابی تان
  • ۲ تا ۳ قطره از هر رنگ غذایی که می‌خواهید
  • کپسول ویتامین E

حالا که همه چیز آماده هست. حالا وقت ساخت برق لب خانگی رسیده است:

پاک کننده خانگی لاک ناخن : چگونه لاک پاک کن خانگی بسازیم

مراحل ساعت برق لب خانگی

۱. روغن نارگیل را با موم مخلوط کرده و آن را به مدت یک دقیقه در مایکروویو قرار دهید، یا تا زمانی که کاملاً به مایع تبدیل شود. اگر که نمی‌خواهید برق لب سیاه تهیه کنید دقت کنید که برای مدت زیادی آن را گرم نکنید. پیشنهاد می‌کنم آن را برای ۳۰ ثانیه دوباره با یک بار به هم زدن اندک ، آن‌ها گرم کنید.

۲. کپسول ویتامین E را باز کنید و مایع زیبا و مغذی آن را در مخلوط بریزید.

۳. ۵ قطره روغن اسانس را اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که هرچه روغن قوی‌تر باشد، طعم آن قوی‌تر خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید از یک روغن بسیار معطر مانند یاسمن استفاده کنید، دقت کنید که فقط ۲ تا ۳ قطره مصرف کنید.

ساخت برق لب خانگی

۴. برای ادامه ساخت برق لب خانگی رنگ غذایی را اضافه کنید. رنگ‌های مختلف غذایی را با نسبت به رنگ‌های منحصر به فرد مخلوط کنید. اگر می‌خواهید سبز لیمویی یا یک سایه قرمز روشن را امتحان کنید! هیچ‌کس نمی‌تواندشما  را متوقف کند.

۵. پس از خنک شدن، مخلوط را به ظروف منتقل کنید. شما می‌توانید برچسب‌های  جذاب و زیبا را بر روی ظروف آن زده و  آن‌ها را به دوستان خود نیز هدیه دهید.

بفرمایید! تمام شد! آیا می‌توانید باور کنید که یاد گرفتید چطور برق لب را در خانه بسازید، و آن هم در ۵ مرحله!

آزمایش با رنگ‌ها و طعم‌های مختلف را نیز انجام دهید و دوستان خود را تحت‌تاثیر قرار دهید تا به ساخت این برق لب بپردازند!

ساخت برق لب خانگی : چگونه این برق لب را استفاده کنیم؟

۱٫در ابتدا، شما به لبهای تمیزی نیاز دارید.

لبها به خاطر قرار گرفتن در معرض آفتاب و آلودگی خشک می شوند . این امر باعث می‌شود که استفاده از برق لب ناخوشایند باشد.

برای خلاص شدن از شر پوست مرده، می‌توانید از یک اسکراب لب استفاده کنید و یا همان طور که یاد گرفتید چگونه برق لب خود را درست کنید، می‌توانید با ترکیبی از عصاره لیمو و شکر، لب خود را پاک کنید.

۲. بعد از ماساژ دادن لبهای خود برای خلاص شدن از شر این معجون شیرین ، صورت خود را با پاک کننده کاملا طبیعی از برند اولی  بشویید.

  • اگر قصد استفاده از رژ لب را دارید ، ابتدا از یک خط لب استفاده کنید. این امر کار را برای شما آسان‌تر می‌کند .
  • در نهایت، زمان آن رسیده که از محصول اصلی خود استفاده کنید. بله، برق لبی که با این همه افتخار آن را ساخته اید.
  • مطمئن شوید که از برق لب مناسب با رنگی مناسب صورت خود استفاده می‌کنید و آن را به روی لب خود بکشید. در ابتدا مرکز لب پایینی خود را به برق لب آغشته کرده سپس این ماده را به کناره های لب های خود برسانید.
  • اگر احساس می کنید لب های شما بسیار براق شده اند از یک دستمال کاغذی برای کم کردن برق روی لب های خود استفاده کنید. در نهایت لب های زیبایی خواهید داشت که بسیار جذاب شده و می توانید با آنها جهان را تسخیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *