تعبیر کامل خواب های جنسی :‌ هر خواب جنسی چه معنی دارد؟

تعبیر کامل خواب های جنسی

تعبیر کامل خواب های جنسی و تعبیر دیدن خواب رابطه جنسی و تعبیر رابطه جنسی معلم با دانش آموز و تعبیر خواب رابطه جنسی و تعبیر دیدن رابطه با همسر سابق.

آیا تاکنون گیج و سردرگم از خواب بیدار شده‌اید؟ آیا تاکنون در خواب‌هایتان مسائل جنسی را تجربه کرده‌اید؟ شاید این سوال خیلی‌ها باشد که چرا در خواب صحنه‌های جنسی با شخصیتی واقعی تجربه می‌کنیم؟ به طور کلی باید گفت خواب جنسی بخش عادی زندگی هستند و نباید از دیدن آنها تعجب کرد. در حقیقت هرکسی ممکن است حداقل یک بار خواب چنین مسائلی را ببیند در صورتی که مجرد یا متاهل است. حتی ممکن اسن برخی مرتبا چنین خواب‌هایی را ببینند پس نباید مسئله نگران کننده یا بدی باشد. خواب دیدن در مورد فعالیت‌های جنسی با شخصی دیگر غیر از همسر هم طبیعی است.

تعبیر کامل خواب های جنسی

این خواب‌ها ممکن است برای برخی لذت بخش و برای برخی هم ناراحت کننده باشد. بهرحال همه ما به دنبال تعبیر آنها خواهیم بود و می‌خواهیم بدانیم معنی این خواب چه می‌تواند باشد. به ویژه اگر بعد از خواب دیدن متعجب شویم که چرا باید چنین خوابی ببینیم.

اکثر مواقع محتوای خواب‌ها معممولا به آنچه که در زندگی بیداری برایتان رخ می‌دهد مربوط می‌شود. به این صورت که وقتی روزی پرتنش و اضطرابی را پشت سر گذاشته باشید ممکن این در پایان روز هنگامی که به رختخواب می‌روید خواب‌های ناخوشایندی را ببینید. اما هنگامی که در روز احساس راحتی و خوشحالی داشته باشد، رویای شما هم ممکن است موجب خوشحالی و حس خوبی در شما شود.

بخوانید: انواع تعبیر خواب

به گفته یکی از درمان شناس‌ مسائل جنسی، خواب‌ها راهی برای نمایان کردن آنچه که برای شما پنهان است می‌باشد. آنها به عنوان یکی سیستم راهنمای درونی عمل می‌کنند و به شما در مورد نحوه زندگی کردن‌تان در زندگی بیداری گزارش می‌دهند. همچنین خواب‌ها تصاویر نمادینی برای کشف حس کنجکاوی آشکار می‌کنند. نمادها و تصاویر در خواب‌ها، شما را به احساساتتان، آرزو‌هایتان یا چیزی که سعی در حل آن دارید متصل می‌کنند.

تفسیر و تعبیر کامل خواب های جنسی چیست؟

رمزگشایی معنای پشت خواب‌های جنسی یک فرآیند مشابه و به یک اندازه برای همه نیست. با این حال ممکن است اصرار داشته باشید که خواب‌تان عینا معنی شود. در واقع برای دستیابی به ماهیت خواب، بهترین کار این است که روی نمایش نمادین تمرکز کنید. هنگامی در خواب مسائل جنسی مشاهده می‌کنید، آن به یک داستان که ابتدا، وسط و انتها دارد تبدیل کنید و روی احساسی که در خواب تجربه کردید تمرکز کرده و در مورد آنچه که در خواب به خصوص پایان آن دقت کنید.

تعبیر کامل خواب های جنسی

در حقیقت، به نوعی نیاز عاطفی که در خواب مشاهده می‌کنید این خواب سعی دارد آن را در زندگی بیداری نیز داشته باشید. در این رویاها شاید هیچ وقت تصور نمی‌کردید با فردی که انتظار نداشتید رابطه داشتید. حتی ممکن است این کار ممنوع باشد ولی بهرحال در خواب جای نگرانی نیست. تنها باید کمی کاوش عمیق‌تر داشته باشید تا بفهمید ذهن ناخودآگاه‌تان چه چیزی سعی دارد در مورد زندگی‌ بیداری‌تان بگوید.

دوباره باید متذکر شویم که رمزگشایی معنی پشت خواب‌های جنسی یک فرآیند یکسان نیست و نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید. در واقع ممکن است هر یک داستان‌هایی که در خواب مشاهده می‌کنیم معنی مختلفی داشته باشد. در این مطلب سعی داریم به برخی از موضوعات مشترک که در خواب‌های جنسی ظاهر می‌شوند بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید. مطئنا کنجکاو خواهید بود بدانید این رویای جنسی که می‌بینید چه تعبیری می‌تواند داشته باشد.

رابطه با یک غریبه یا آشنا در خواب

ممکن است این خواب در مورد میل جنسی‌تان که شدید است باشد و شما این نیازها را برآورده نمی‌کنید. در واقع این خواب را نیاز نیست خیلی با دقت بررسی کنید. ممکن است فقط در مورد فعالیت‌های جنسی‌تان باشد. اگر در این مورد باشد، می‌توان گفت گفتگوی بی پرده(open) تقطه خوبی برای شروع استو اجازه دهید آنها از احساسات شما باخبر شوند و بدانند بیشتر چه چیزی را می‌خواهید. اما توجه داشته باشید که برداشت همه افراد یکسان نیست.

رویای رابطه جنسی با همسر سابق

با توجه اینکه چه موقع‌هایی این رویا را دارید و چه مدت از همسر سابق خود جدا شده‌اید، می‌تواند هرچیزی معنی دهد. می‌توانید شریک جدیدی برای اندوه حل نشده در مورد همسر سابق بگیرید. اگر به تازگی جدایی را تجربه کردید، به خودتان زمانی کافی برای داشتن رابطه جنسی با همسر جدید را بدهید. با این حال، اگر چندین ماه یا چندین سال است که از جدایی‌تان می‌گذارد اما شما هنوز رویای رابطه جنسی با همسر سابق خود را مشاهده می‌کنید، شاید بهتر باشد که با یک متخصص در رابطه با مسائل  غمگین این رابطه صحبت‌هایی داشته باشید یا اینکه احساسات را در رابطه فعلی‌تان برآورده نمی‌شوند.

خواب‌های جنسی مربوط به بی دی اس ام(BDSM)

 به صورت خلاصه به رفتارهای سادیستی (دگرآزاری) و مازوخیستی (آزارخواهی) می‌گویند که طی آن یک‌نفر با علایق سادیستی (Dom/سلطه‌گر) با یک‌نفر که علایق مازوخیستی دارد (Sub/سلطه‌پذیر) قرار می‌گذارند که در طول رابطه، فرد سلطه گر سلطه پذیر را مورد تحقیر و آزار جسمی و روانی قرار دهد. این رابطه‌ای کاملاً توافقی بوده و هر دو طرف (سلطه گر از تحقیر کردن و آزار دادن، و سلطه پذیر از تحقیر شدن و آزار دیدن) لذت می‌برند و راضی به این اعمال هستند.

به گفته دکتر فرن والفیش(Fran Walfish) یکی از روانشناسان خانواده، تجربه و رابطه‌های جنسی کاملا شخصی و خصوصی بوده و رابطه جنسی با هرشکلی غلط، غیرطبیعی و اشتباه نیست. البته این موضوع در جوامع و فرهنگ ما صحیح نیست.این پزشک بیان می‌کند که این خواب بدین معنی می‌تواند باشد که شما یک مادر یا پدر سرکوبگر و سلطه جو داشته‌اید. دیگر تفاسیر ممکن است شامل تمایل به کنترل شدن یا دوست دارید دیگران پیش قدم شوند.

در چنین مواقعی وقتی پارتنر می‌خواهد که بی دی اس ام را امتحان کند، اما پارتنر دیگر علاقه‌ای به این کار ندارد، او می‌گوید به آرامی به شریک خود بگویید که دقیقا چه چیزی را می‌خواهید امتحان کنید.

داشتن رابطه جنسی دهانی در خواب

این خواب ممکن است بدین معنی باشد که به شما با پیام‌های مستقیم یا مخفیانه گفته شده است که رابطه جنسی دهانی زشت و نامطلوب است، اما در کل شما به این رابطه علاقه دارید. بسیاری از افراد مخالف رابطه جنسی دهانی هستند اگرچه برخی دیگر تمایل به این کار دارند. به همین دلیل بهترین کار این است که یک گفتگوی بی پرده با همسر خود داشته باشید تا بدانید دلیل بیزای از این کار چیست و برای آن راه حل مطرح کنید.

رابطه جنسی با دانش آموز یا معلم در خواب

این خواب می‌تواند نشانگر شخصی باشد به عنوان مثال، که یک پدر جذاب و خودپسند داشته است که آنها را از توجه و حمایت محروم کرده است. آنها در مورد احساس همه جانبه دوست داشته شدن توسط یک شخصیت مقتدر و معتبر خیالبافی می‌کنند. اگر این خواب را تجربه می‌کنید به بدین خاطر است که شما توجه یک شخص بانفوذ وقدرتمند را می‌خواهید. والفیش بیان می‌کند وقتی را بگذارید برای کشف اینکه توسط چه کسی واقعا می‌خواهید دوست داشته شوید. با توجه به رابطه با این شخص و چه با آن مخالفت دارید یا خیر، ممکن است تصمیم بگیرید که با یک متخصص در مورد احساساتتان صحبت کنید.

تعبیر رابطه جنسی در وان حمام

در این بخش از تعبیر کامل خواب های جنسی باید بگوییم تحریک شدن افراد امری غیرمعمولی نیست و از نظر جنسی ممکن است با مشاهده یک شی بی جان نیز نیز تحریک کننده باشد. برای مثال، والفیش اشاره می‌کند که اشیاء را مانند یک عضو انسان تشبیه کنید یا مجسمه یک بدن عریان می‌تواند موجب تحریک جنسی شود. بسیاری از افراد تصویری بصری را در بخشی از ذهن خود نگه می‌دارند و بعدا با آن ممکن است تحریک شوند. از همین رو به گفته والفیش این خواب اشتباه یا غیرطبیعی نیست و تا زمانی که به کسی دیگر آسیب زده نشود ارادی ندارد.

خواب‌های جنسی با حرف‌های تحریک کننده

از نظر والفیش این خواب می‌تواند به معنای یک شخص مناسب و رازدار باشد که می‌خواهد رها باشد و احساس رضایت بیشتری نسبت به خود داشته باشد. آنها به طوناخوداگاه ممکن است آرزوی رهایی از خودارزیابی و یا تشویق حاصل از قضاوت دیگران را داشته باشند.

شما می‌توانید یا این خواب را رهاکنید و آن را نادیده بگیرید یا اینکه از آن به عنوان یک روش برای بیان جملات تحریک آمیز با همسر خود استفاده کنید. وافیش بیان می‌کند، این حرفا ممکن است ریسک داشته باشند زیرا شاید همسرتان آنها را ناخوشایند بداند و تصور منفی نسبت به آنها داشته باشد. به همین دلیل است که گفتگو همیشه یک روش مناسب برای دانستن علایق شریک زندگی‌تان است و شما با گفتگو اطلاعات بیشتری در مورد او کسب می‌کنید.

چگونه با احساسات ارتباط برقرار کنیم؟

خواب‌های جنسی لازم نیست حتما ریشه در احساست عمیق یا آسیب‌های گذشته داشته باشند بلکه می‌توانند ابزاری برای کمک به ارتباط برقرار کردن بیشتر با علایق و احساساتتان باشند و معنای آنها باعث می‌شوند در مورد احساسات و علایق درونی خود آگاه‌تر شوید.

برای بدست آوردن ایده و نتیجه بهتر از خواب‌های جنسی می‌توانید چنین خواب‌هایی را پس از بیدار شدن جزئیات آن را یادداشت کنید و بعد از چند مورد، خواب‌هایتان را بررسی کنید و ببینید چه چیزی در آنها مشترک است. با توجه به آنچه از این بررسی درمی‌یابید می‌توانید با همسر خود در مورد احساستان صحبت کنید. خواب‌ها یکی از روش‌ها برای برقرار کردن با احساسات هستند و از دیگر روش‌ها این است که زمانی را با خودتان صرف کنید و به بدن خود توجه کنید.

خواب‌های جنسی بخش عادی زندگی هستند. به طور کلی این خواب‌ها عملکرد ذهن ناخودآگاه‌تان با توجه به فعالیتی که چند روز گذشته داشته‌اید است. اگر این خواب‌ها آرامش را شما را برهم می‌زنند بهتر است که با یک متخصص یا روانشناس صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد تعبیر کامل خواب های جنسی در اختیارتان بگذارد.

در غیر این صورت یک نفس عمیق بکشید و خواب‌های جنسی خود را بپذیرید و از آنها برای یادگیری بیشتر در مورد خودتان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *