بزرگ کردن سینه با طب سنتی : ۸ روش مختلف

بزرگ کردن سینه با طب سنتی و افزایش سایز سینه با تمرین و ماساژ و بزرگ کردن سینه با رژیم غذایی و روغن زیتون و افزایش سایز سینه با روغن زیتون.

داشتن یک اندام زیبا یکی از آرزوهای بزرگ هر فرد به ویژه خانم‌ها است. اگر جز کسانی هستید که به تازگی به فکر عمل جراحی و پروتز‌های گوناگون افتاده‌اید تا قسمت‌هایی از بدن خود را حجیم‌تر کنید. بهتر است بگوییم کمی دست نگه دارید. شما می‌توانید با چند روش خانگی و درمان‌های گیاهی به نتایج مطلوبی برسید. اگر احساس می‌کنید سینه‌هایتان کوچک هستید و می‌خواهید سینه های بزرگ و سفت داشته باشید این مسئله جای هیچ گونه خجالت و ناراحتی ندارد زیرا سینه جز زیبایی‌هایی هرخانمی است و باید مانند دیگر اعضای بدن به آنها توجه کند. اگر از عمل های جراحی واهمه دارید و نمی‌خواهید سراغ مواد شیمیایی بروید می‌توانید گزینه طبیعی‌تری را انتخاب کنید. برای داشتن سینه های بزرگ و زیبا می‌ توانید از چند روش سنتی و طبیعی که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم استفاده کنید تا نتیجه مطلوب خود را کسب کنید.

راه های بزرگ کردن سینه با طب سنتی

تمرین درست داشته باشید

برای داشتن یک زندگی سالم و از همه مهم‌تر اندام سالم اولین روشی که پیشنهاد می‌شود ورزش کردن است. اگر می‌خواهید سینه‌های بزرگ داشته باشید پیشنهاد می‌شود ورزش کردن را فراموش نکنید. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چرا خانم‌هایی که ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند یا بدنسازی می‌کنند برخلاف آنچه تصور می‌شود سینه های کوچک‌تری دارند.

بخوانید: تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن سینه : چطور سایز سینه را افزایش دهیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، به این دلیل است که سینه ها از بافت‌های چربی تشکیل شده‌اند و فعالیت زیاد موجب کوچک شدن آنها می‌شود. اما این بدان معنی نیست که ورزش کردن به طور کلی موجب کاهش حجم سینه می‌شود. در واقع تمرینات خاصی مختص سینه وجود دارند مانند حرکت شنا، پرس سینه  و پرس بازو که موجب بزرگ‌تر شدن سینه‌ها می‌شوند. سعی کنید این حرکات را روزانه به مدت ۳۰ دقیقه انجام دهید. قبل از انجام این حرکات از مربی بدنسازی خود بخواهید شیوه انجام درست آنها را به شما بیاموزد.

ماساژ دادن

ماساژ دادن یکی از تمرینات شگفت انگیز است که علاوه بر بهبود سلامتی کلی سینه ها موجب افزایش گردش خون و کشش بافت‌های درون سینه می‌شود و ظاهر سینه را بزرگ می‌کند. از همین برای ماساژ دادن مقداری روغن گیاهی بردارید و به سینه خود بزنید و به مدت ۱۵ دقیقه سینه خود را ماساژ دهید. برای گرفتن نتایج مثبت بهتر است که این کار را دو بار در روز برای چند ماه انجام دهید.

رژیم غذایی

رژیم غذایی در داشتن تناسب اندام نقش بسیار مهمی دارد. در واقع اندامتان آنچه را که می‌خورید را به شما می‌گویند. مصرف غذاهای ناسالم نه تنها روی سینه‌ها بلکه کل اعضای بدن شما تاثیر می‌گذارد. اگر از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید مطمئنا نتایج بسیار خوبی مشاهده می‌کنید و اندامتان زیبا می‌شود.

روغن زیتون

روغن زیتون یکی از درمان‌های خانگی موثر برای بزرگ کردن سایز سینه است. ماساژ دادن سینه با استفاده از روغن زیتون می‌تواند سینه شما را خوش فرم و بزرگ کند. مهم تر از همه اینکه روغن زیتون می‌تواند نقش مهمی در کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه را داشته باشد.

روغن درخت چای و اسطوخودوس

از دیگر روغن‌های گیاهی معروف می‌توان به روغن چای و اسطوخودوس اشاره کرد. این روغن‌ها بافت‌های سینه را تحریک می کنند و موجب افزایش حجم سینه می‌شوند. از همین رو ترکیب روغن درخت چای و روی اسطوخودوس به مقدار مساوی می‌تواند یک ترکیب عالی به وجود آورد و شما می‌توانید به مدت ده دقیقه با این ترکیب روغن سینه خود را ماساژ دهید. پس از ده دقیقه با آب ولرم سینه خود را بشویید. سعی کنید این کار را به مدت یک ماه روزانه انجام دهید.

آب پیاز

برای این یک ترکیب شگفت انگیزی برای افزایش حجم سینه‌های خود با آب پیاز درست کنید باید مقداری عسل و زردچوبه را به آب پیاز اضافه کنید و سپس آن را به سینه خود بکشید. این ترکیب به سفت شدن سینه‌ها و همچنین بزرگ شدن آن کمک زیادی می‌کند. برای اینکه نتیجه مطلوب‌تری را کسب کنید بهتر است این درمان را قبل از خواب انجام دهید و اجازه دهید تا صبح روی سینه شما بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

بخوانید: بهترین راه های طبیعی و خانگی برای بزرگ شدن سینه در یک ماه

دانه شنبلیله

گفته می‌شود که برای کمک به افزایش سایز سینه شنبلیله بسیار مفید است. شنبلیله هورمون‌های استروژن و پروژسترون را تحریک می‌کند و باعث افزایش سایز سینه می‌شود. برای استفاده از این روش یک چهارم فنجان پودر شنبلیله را با مقداری آب مخلوط کنید. سپس آن را به سینه های خود بزنید و ماساژ دهید. اجازه دهید مواد ۱۰ دقیقه بماند و سپس بشویید. این روش را دو بار در روز تکرار کنید. همچنین می‌توانید این ترکیب را به لوسیون بدن خود اضافه کنید.

استفاده از لباس زیر مناسب

پوشیدن لباس زیر خیلی بزرگ یا خیلی کوچک می‌تواند ظاهر سینه شما را کوچک‌تر از آنچه که هست نشان می‌دهد. از همین رو سعی کنید لباس زیری به تن کنید که مناسب با سینه ما باشد. پوشیدن لباس زیر خیلی تنگ می‌تواند برای سینه‌های شما آزاردهنده باشد. خانم‌ها همچنین می‌توانند از پدهای حجم دهنده سینه برای بزرگ نشان دادن سینه‌های خود استفاده کنند.

منبع