دسته‌ها: فناوری

اسکرین شات در آیپد : چگونه در آیپد (iPad) اسکرین شات بگیریم؟

نحوه اسکرین شات در آیپد و آیپد پرو و نحوه شات گرفتن در آیپد، آیپد مینی یا ایر چگونه است؟ آموزش گرفتن اسکرین شات به سادگی.

اگر آیپد (iPad)، آیپد مینی (iPad Mini) یا آیپد پرو و آیپد ایر دارید و می‌خواهید اسکرین شات بگیرید، این مطلب می‌تواند برایتان مفید باشد. برای این کار نکاتی مهمی است که باید آنها را رعایت کنید. در آیفون و آیپد روش‌های مختلفی برای screenxhot وجود دارد که ممکن است برخی کاربران از آن بیخبر باشند. 

نحوه اسکرین شات گرفتن در آیپد، آیپد مینی یا آیپد ایر

اگر هر کدام از این مدل‌های آیپد را دارید، نگران نباشید زیرا به راحتی می‌توانید در آنها اسکرین شات بگیرید. برای انجام این کار باید دکمه هوم (home) که در زیر نمایش آیپد (iPad) و دکمه پاور که با آن تبلت خود را خاموش یا روشن می‌کنید قرار دارد فشار دهید. نیازی نیست که دکمه‌ها را چند ثانیه نگه دارید، فقط کافی است همزمان آنها را فشار دهید و صفحه سفید می‌شود. اکنون یک نمایش بندانگشتی از تصویری گرفتید در گوشه پایین صفحه‌تان نشان می‌دهد و اسکرین‌ شات در گالری تان ذخیره می‌شود و شما می‌توانید از آن در هر زمانی استفاده کنید.

نحوه اسکرین شات در آیپد پرو (iPad Pro)

اسکرین شات گرفتن در آیپد پرو کمی متفاوت‌تر از آپید است. از همین رو هر آنچه که تاکنون یاد گرفتید فراموش کنید زیرا در آیپد پرو دکمه هومی وجود ندارد و شما نمی‌توانید مانند آیپد از دکمه هوم استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که می‌توانید از دکمه پاور استفاده کنید. به این صورت که باید دکمه ولوم بالا که در کناره‌های آیپد قرار دارد را با دکمه پاور به طور همزمان فشار دهید. باید این دو دکمه را فشار دهید و آنها را نگه ندارید و سپس آزاد کنید.

بخوانید: حذف اکانت اینستاگرام : پاک کردن موقت و دائم اینستاگرام

با این کار می‌توانید اسکرین بگیرید. هنگامی که screenshot گرفته می‌شود، شما می‌توانید یک تصویر بند انگشتی از آن را در گوشه پایین برای چند ثانیه مشاهده کنید. اگر دکمه‌ها را نگه دارید، باعث خاموش شدن آیپد پرو شما می‌شود. زیرا دکمه ولوم بالا و دکمه پاور در صورت نگه داشتن به صورت چند ثانیه موجب این اتفاق می‌شود.

دکمه هایی برای اسکرین شات

با استفاده از دکمه‌های هوم و پاور در آیپد، آیپد ایر و آیپد مینی و دکمه‌های پاور و ولوم پایین در آیپد پرو، شما می‌توانید از صفحه مورد نظر اسکرین شات بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که باید این ترکیب دکمه‌ها را همزمان فشار دهید.

مطالب مرتبط