دسته‌ها: فناوری

دو واتساپ در یک گوشی : آموزش راه اندازی

آموزش راه اندازی دو واتساپ در یک گوشی به صورت کامل و چطور دو اکانت واتساپ در یک گوشی داشته باشیم و واتساپ با دو شماره در یک گوشی اندروید.

تقریبا تمام گوشی‌های هوشمند اندروید امروزه دو سیم کارت هستند و به کاربرانشان این امکان را می‌دهند که از دو شماره مختلف در یک تلفن استفاده کنند. در حال حاضر برخی پیام رسان ها قابلیت‌های جدیدی را به خود افزوده‌اند به عنوان مثال در یک برنامه پیام رسان شما می‌توانید دو حساب جدا داشته باشید. به طور رسمی شما نمی‌توانید از دو حساب واتس اپ در یک گوشی استفاده کنید.

راه حل دو واتساپ در یک گوشی

همان طور که پیدا است، برای ذخیره دو حساب متفاوت، باید گوشی دو سیم کارته داشته باشید. واتس اپ شماره تلفن را به عنوان هویت شما در نظر می گیرد و با SMS یا تماس تلفنی هویتتان را تایید می‌کند؛ بنابراین گوشی شما باید قابلیت نصب دو سیم کارت داشته باشد، که البته برای گوشی های آیفون همچین چیزی ممکن نیست.

 با این حال شرکت‌های مانند شیائومی، سامسونگ، Vivo، Oppo، هوآوی و آنر اکنون دارای ویژگی اپلیکیشن‌های دوگانه یا حالت‌های دوگانه هستند که به کاربران اجازه می‌دهد دو حساب مختلف در یک برنامه پیام رسان اجرا کنند.

بخوانید: آموزش آنلاک کردن گوشی

این بدان معنی است که دیگر نیازی نیست دو گوشی هوشمند را همیشه با خود برای حساب‌های واتس اپ حمل کنید.

اگر کنجکاو هستید که چگونه می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 قبل از شروع با نام و موقعیت هر شرکت سازنده‌ای که از این قابلیت استفاده کرده است آشنا شوید.اگر مدل گوشی شما هر کدام از این مدل‌ها است، مراحل ذخیره دو حساب واتس اپ فوق العاده آسان و مشابه یکدیگر خواهند بود. در هر مدل، باید ابتدا واتس اپ را ازGoogle Playدانلود و نصب کنید.

انواع گوشی ها

سامسونگ: Dual Messenger

Settings > Advance features > Dual Messenger

شیائومی: Dual apps

Settings > Dual Apps

گوشی اوپو: Clone Apps

Settings > Clone Apps

گوشی ویوو: App clone

Settings > App clone 

اسوس: Twin apps

Settings > Twin apps

هوآوی و آنر: App Twin

Settings> App Twin

اکنون می‌خواهیم بگوییم چگونه از قابلیت Dual WhatsApp در گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

نحوه استفاده

۱-گزینه تنظیمات برنامه‌های دو گانه را در گوشی خود باز کنید.

۲-اپلیکیشن را که قصد دارید دو حساب در آن ایجاد کنید را انتخاب کرده(در اینجا باید واتس اپ را انتخاب کنید)

۳-چند لحظه منتظر بمانید تا فرآیند انتخاب تمام شود.

۴-اکنون به صفحه نمایش بروید و روی دومین لوگوی  WhatsApp ضربه بزنید.

۵-با استفاده از یک شماره دیگری حساب دیگر ایجاد کنید.

این نکته را در نطر داشته باشید که گوشی‌های کمی وجود دارند که از قابلیت برنامه دوگانه برخوردار نیستند. برای این دسته از دستگاه‌ها، چندین اپلیکیشن مانند Parallel، Dual App Wizard و DoubleApp نیز وجود دارند که در گوگل استور در دسترس هستند و به راحتی می‌توانید آنها را دانلود و نصب کنید تا از طریق آنها همزمان دو حساب در یک پیام رسان داشته باشید. برنامه دیگری که خیلی از سایت ها پیشنهاد کرده بودند، برنامه ای به اسمGBWhatsApp است. از آن جایی که برای نصب این برنامه باید از فایل نصبی آن استفاده کرد، کمی کار خطرناکی به نظر می آید.

منبع

مطالب مرتبط