دسته‌ها: نیمروز

تعبیر خواب موش کور + تعبیر خواب خال

دیدن یک موش کور در خوابتان می تواند (در زبان انگلیسی) به خالی بر روی بدنتان یا به یک موش جونده اشاره بکند.

یک موش کور (حیوان) گرایش به مرتبط بودن به شخصی در زندگی واقعی دارد. یک کابوس تکرار شونده الزاماً نمادی از وجود یک مشکل نیست ولی هرچه نگرانی ها و یا دوراهی هایی بیشتری در زندگی داشته باشید، چنین خواب هایی نیز بیشتر تکرار می شود. خواب های زیادی شامل حیوانات وحشی می شوند که قصد دارند به گرایشمان به آسان کردن چیز ها در زندگی اشاره بکنند. ما برای حل مشکلاتی که داریم، گاهی شیوه ­هایی منسوخ شده را به کار می بریم. موش کور که در تاریکی زندگی می کند را می توان به تلاش برای خارج شدن از روش تفکر تاریک نسبت داد. شاید زمان آن رسیده است که به دنبال نور بروید. نگران نباشید که خوابتان به شما از تغییراتی شگرف خبر می دهد ما صرفاً می توانیم روشی که در مورد شرایط فکر می کنیم را تغییر بدهیم.

تعبیر خواب خال روی بدن

دیدن یک خال بر روی بدنتان نشان دهنده ی این است که شما به حل کردن مشکلتان به شدت نیاز دارید. این خواب نشان می دهد که شما باید به اتفاقات واقع گرایانه تر نگاه کنید، یا از قدرت هایی که از آن ها بهره مند می شوید، استفاده بنمایید.

در خوابتان شاید…

  • خالی بر روی بدنتان ببینید.
  • موش کوری در زیر زمین ببینید.
  • یک موش کور را در حال تعقیب شدن بیابید.

تغییرات مثبتی رخ خواهد داد اگر…

  • در مورد افراد جدید محتاط تر عمل کنید.

تعبیر خواب کامل یک موش کور در خواب

نمایانگر عدم اعتماد و همچنین وجود فریب هایی است. کسی نزدیک به شما نشانه هایی از دو رویی دارد. باید بیشتر تمرین کنید تا درجاتی بالاتر از احتیاط را اعمال کنید، اگر شخصی را می بینید که برجسته و ممتاز است.

معنای دیدن خالی بر روی بدنتان در خواب…

دیدن خالی بر روی بدنتان شاید نشان دهنده ی وجود ارتباطی با رابطه ی شما در زندگی شخصیتان باشد. این خواب منعکس کننده ی احساس شما درباره ی جهان و روابط اطرافتان است، دیدن خواب خالی بر روی بدنتان، به معنای این است که شخصی هیجان انگیز را ملاقات خواهید کرد که در آینده به کمکتان خواهد آمد.

دیدن خوابی در باره ی یک موش کور یا یک جونده…

دیدن یک موش زیرزمینی با جنبه های جادویی زندگیتان مرتبط است این خواب می تواند نماد کسی باشد که افکاری تاریک و تیره درباره ی شما دارد. دیدن خوابی درباره ی یک موش که تعقیب می شود به معنای شخصی است که چیزی را درباره شخصیت شما می داند که نمی خواستید فاش بشود. دیدن خوابی درباره ی موش جونده که از میان سوراخ هایی در زمین در حال حرکت است، به معنای آرزوی شما برای بدست آوردن کسی است.

چون موش کور نابینا است؛ ظاهرش در خواب بر تاثیر گذار بودن شما در موقعیتی خاص دلالت می کند. و باید بر پیشرفت و لذت بردن از زندگی هر روزه خود تمرکز کنید، این کار باعث می شود که بر مشکلاتتان غلبه کنید، و این موفقیت و ایمان مثمر ثمر واقع خواهد شد.

دیدن یک موش کور به صورت کلی به معنای اخباری غیر منتظره از دوستی که از شما بسیار دور است می باشد. اگر لانه ی یک موش کور را ببینید، زندگی طولانی ای خواهید داشت.

احساساتی که شاید حین دیدن موش کور تجربه کرده باشید…

نگران. خجالت زده. شگفت زده. اعتماد به نفس. شاد. گمراه. مفتخر. ناراحت. متعجب.

مطالب مرتبط