دسته‌ها: نیمروز

YouTube آفلاین: آموزش دانلود و تماشای آفلاین یوتیوب

اگر شما به طور مداوم در مکان‌هایی با اتصال نامعتبر اینترنت هستید – هنگام رفتن به محل کار یا در خانه، برای مثال – و شما عاشق تماشای فیلم‌ها هستید، در اینجا یک ویژگی آفلاین برای شما هدف‌گذاری شده‌است. این ویژگی به کاربران یوتیوب اجازه می‌دهد تا از ویدیو مورد علاقه خود در دستگاه‌های آندروید و iOS استفاده کنند حتی زمانی که هیچ ارتباط شبکه قابل‌استفاده وجود ندارد. دقت کنید که ویژگی offline چیست و چگونه می‌توانید از آن استفاده کنید.

تاریخچه و مشخصات یوتیوب آفلاین

این قابلیت که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، اجازه می‌دهد تا کاربران بتوانند ویدیو یوتیوب را برای مصرف بعدی ذخیره کنند. این ویدیوها را می‌توان از طریق داده‌های تلفن همراه یا شبکه Wi – Fi دانلود کرد. با این حال این ویژگی به صورت باز پشتیبانی نمی‌شود، بنابراین باید قبل از رسیدن به ویدئو، تبلیغات را مختلف را مشاهده کنید .

همچنین همه ویدیوها در دسترس نیست و شایان‌ذکر است که همه ویدیوها برای مشاهده آفلاین قابل‌دسترسی نیستند. بیشتر ویدیوهای محبوب یوتیوب را می‌توان دانلود کرد، اما ممکن است به برخی از ویدئوهایی که برای دانلود در دسترس نیستند، مراجعه کنید.

هر ویدئوی بارگیری شده تنها می‌تواند برای ۴۸ ساعت آفلاین شود. بعد از آن، شما باید یک ارتباط اینترنتی کاری پیدا کرده و ویدئو را با برنامه یوتیوب برای هر گونه تغییر و در دسترس بودن دوباره همگام‌سازی کنید.

چگونه یک ویدیوی یوتیوب را برای مشاهده آفلاین دانلود کنیم

برای اینکه یک ویدیوی یوتیوب در دسترس قرار بگیرید، ابتدا باید برنامه یوتیوب را روی آندروید یا iOS یا تبلت خود باز کنید.

فایل ویدئویی که می‌خواهید دانلود کنید را بازدید کنید. به دنبال اضافه کردن روی آیکون آفلاین زیر ویدئو بگردید (متناوبا می‌توانید روی دکمه منوی متنی کلیک کرده و Add را انتخاب کنید). توجه داشته باشید که اگر ویدئو برای مشاهده آفلاین در دسترس نباشد، در این صورت نمی‌توانید این ویدئو را دانلود کنید.

با کلیک روی دکمه اضافه بر روی نوار آفلاین، برنامه یوتیوب از شما خواهد خواست که رزولوشن را انتخاب کنید – کم، متوسط، HD -. کیفیت پایین به سرعت دانلود می‌شود، فضای کمتری را بر روی دستگاه خود خواهد داشت، اما کیفیت نسبتاً بدتری دارد. زمانی که کیفیت را انتخاب کردید، ویدئو شروع به دانلود در دستگاه شما خواهد کرد.

چگونه ویدئوی آفلاین یوتیوب را تماشا کنیم

توجه داشته باشید که این ویدئو فقط در داخل برنامه یوتیوب موجود خواهد بود. برای پیدا کردن پرونده، به صفحه خانگی یوتیوب بروید. شما می‌توانید این کار را با درگ کردن ویدئو ، یا با ضربه زدن به دکمه عقب بر روی اندروید انجام دهید.

هنگامی که شما در صفحه اصلی هستید، روی Account tab  کلیک کنید (گوشه سمت راست که شبیه بدن انسان به نظر می‌رسد).

در این صفحه ویدیوهای ذخیره‌شده را پیدا خواهید کرد. با کلیک روی این دکمه تمام ویدئوهایی را که برای دیدن آفلاین ذخیره کرده‌اید را به شما نشان خواهد داد. اگر می‌خواهید یک ویدئو را حذف کنید، روی منوی متنی کنار ویدئو کلیک کرده، و حذف را از ویدئوی ذخیره‌شده انتخاب کنید.

از ویژگی آفلاین “یوتیوب” خوشتان می‌آید؟ آیا شما برای ذخیره کردن پرونده دچار مشکل می‌شوید؟ بیایید از طریق به اشتراک گذاشتن نظرات خود در این باره بیشتر بدانیم.

https://gadgets.ndtv.com/apps/features/youtube-offline-what-is-it-how-to-save-a-video-for-offline-viewing-784688
مطالب مرتبط