دسته‌ها: نیمروز

رژیم لاغری سریع در سه روز : چگونه در سه روز لاغر شویم؟

چگونه در سه روز لاغر شویم؟ و رژیم لاغری ۳ روزه و رژیم لاغری سریع در سه روز و رژیم سه روزه لاغری و کاهش وزن و رژیم سه روزه لاغری سریع را بخوانید.

اگر چند کیلو اضافه وزن دارید و خیلی زود می‌خواهید از شر این وزن اضافه خلاص شوید خواندن این مطلب را از دست ندهید. مطمئنا در چنین شرایطی با تبلیغات فراوانی در مورد رژیم‌های لاغری سریع و راحت رو به رو می‌شوید. اگرچه این تبلیغات حقیقت ندارند و گاهی قصد گمراه شدن شما را دارند اما ما می‌توانیم نکته‌هایی را به شما بگوییم که می‌توانند به لاغر شدنتان کمک زیادی کنند.

بخوانید : لاغری در سه ماه : چگونه در ۳ ماه ۱۰ کیلو لاغر کنیم؟

رژیم لاغری سریع در سه روز

آب زیاد بنوشید

روز اول باید در مورد تغذیه خود تغییراتی را ایجاد کنید. از همین رو باید کربوهیدرات‌ها، سدیم و شکر را تا جایی که می‌توانید از رژیم غذایی خود حذف کنید. پروتئین های لاغری و سبزیجات دوست شما هستند و نوشیدن آب را هرگز فراموش نکنید. نوشیدن زیاد آب نه تنها به خارج شدن سموم از بدن کمک می‌کند بلکه موجب درخشان شدن پوست شما می‌شود. هرچه قدر از خواص نوشیدن آب بگوییم باز هم کم است. این مایع طبیعی و مفید می‌تواند موجب لاغری شما شود. نوشیدن آب در روز سطوح هیدراتاسیون شما را طبیعی می‌کند.

اضافه کردن لیمو

حتی اگر می‌خواهید اثر آب بر بدن را بیشتر کنید می‌توانید مقداری لیمو به آن اضافع کنید. لیمو نقش مهمی در هضم و سم زدایی بدن دارد. شما حتی می‌توانید برای لاغر شدن چای یا قهوه را نیز انتخاب کنید. نوشیدن چای سیاه به سوختن کالری کمک زیادی می‌کند. اضافه کردن شکر و قند به چای می‌تواند نتیجه بالعکسی داشته باشد.

رژیم لاغری سریع در سه روز : از سدیم پرهیز کنید

نمک یکی از عواملی است که موجب متورم شدن بدن شما می‌شود. از همین رو در طول این سه روز و همچنین بعد از این سه روز سعی کنید نمک را محدود کنید و از خوردن غذاهای با سدیم بالا پرهیز کنید. غذاهایی از جمله شام منجمد، پنیر، سس و چاشنی‌های سالاد و ترشی دارای سدیم بالا هستند.

به سراغ غذاهای فیبردار بروید

شما می‌توانید خیلی زود وزن خود را کاهش دهید اگر فیبر بیشتری را وارد رژیم غذایی خود کنید. فیبر موجب احساس سیری می‌شود و می‌تواند کمک کند کمتر سراغ غذاخوردن بروید. برخی از غذاهای دارای فیبر بالا که می‌توانید به رژیم خود اضافه کنید می‌‌توان به دانه کتان، بادام‌ها، تمشک، لوبیا سیاه، موز و هویچ اشاره کرد.

به پیاده روی بروید

سعی کنید حداقل روزی ۳۰ دقیقه را به پیاده روی و قدم اختصاص دهید. برای نتیجه بهتر می‌توانید پیاده روی را در هنگام صبح یا شب انتخاب کنید. اگر می‌توانید بدوید این کار را انجام دهید. در روز دوم باید هنوز خوردن غذاهای سالم و پیاده روی را تا جایی که ممکن است ادامه دهید. همچنین می‌توانید برای نتیجه سریع‌تر و لاغر به نظر رسیدن نکاتی که در ادامه گفته می‌شود را انجام دهید.

حمام سم زدایی کنید

نمک اپسوم یک نام شایع برای هپاتاید هیدروژن سولفات منیزیم است. این نمک خواص سلامتی و بهداشتی زیادی دارد. در واقع می‌تواند برای کاهش سلولیت که نوعی چربی زیر پوستی است کاهش می‌دهد و موجب لاغری شما می‌شود. اگر از بیخوابی رنج می برید توصیه می شود ۱ ساعت قبل از خواب از حمام نمک اپسوم استفاده کنید زیرا خاصیت تسکین دهنده منیزیم نقش مهمی در عملکرد انتقال دهنده های عصبی ایفا کرده و با افزایش تولید سروتونین در بدن به تنظیم خواب کمک می کند. حمام سم زدایی نیز یک روش دیگر برای لاغر شدن است که در ادامه با نحوه انجام آن آشنا می‌شوید.

نحوه حمام سم زدایی برای رژیم لاغری سریع در سه روز

ابتدا وان حمام را از آب گرم پر کنید. از آب داغ استفاده نکنید. سگس مقداری نمک اپسوم را به آب اضافه کنید. انجام این کار سطح منیزیم آب را بالا می‌برد. سولفات سموم بدن شما می‌شورد و به ایجاد پروتئین در بافت مغز و مفاصل کمک می‌کند. برای کودکان بالای ۶۰ پوند نصف فنجان نمک به آب اضافه کنید. برای کودکان با وزن ۶۰ تا ۱۰۰ پوند یک فنجان نمک اضافه کنید. برای کسانی که بیشتر از ۱۰۰ پوند وزن دارند دو فنجان سولفات منیزیم باید در نظر بگیرید.

سپس یک یا دو فنجان جوش شیرین را به آب اضافه کنید. بعد می‌توانید مقداری چای زنجبیل یا زنجبیل خرد شده اضافه کنید. البته این مرحله اجباری نیست. اگر این کار را انجام دهید دمای بدن شما بالا می‌رود و به دفع سموم از طریق عرق کردن کمک می‌کند. بیشتر از یک سوم فنجان اضافه نکنید.

سعی کنید حداقل ۲۰ دقیقه حمام کنید و خیس باشید.

در این ۲۰ دقیقه بدن شما سموم را آزاد می‌کند و بعد مواد معدنی را جذب می‌کند. از همین رو توصیه می‌شود برا نتیجه بهتر ۴۰ دقیقه در نظر بگیرید.

شما می‌توانید از برخی روغن‌ها در حمام استفاده کنید. قبل و بعد از حمام کنید آب زیاد بنوشید.

روز سوم سعی کنید کمتر بخورید. وعده‌های غذایی کمتری را انتخاب کنید. سالاد و پروتئین‌های لاغری می‌توانند انتخاب خوبی باشند. از الکل و نوشابه و نوشیدنی‌های مصنوعی دوری کنید آنها دوست شما نیستند.

همچنین پیشنهاد می‌شود از لباس‌های مشکی استفاده کنید تا لاغرتر به نظر برسید.

مطالب مرتبط