دسته‌ها: فناوری

فعال کردن اینترنت ۴G گوشی های مختلف

برای افزایش سرعت اینترنت بهتر است نسل چهارم را فعال کنید و آموزش فعال کردن اینترنت ۴G گوشی های مختلف الجی و سامسونگ و گوگل و گوشی‌های دیگر را بخوانید.

  این روز‌ها ۴G LTE بسیار رواج یافته است. تنها نکته این است که گوشی‌تان از این امکان پشتیبانی کند. ولی اگر متوجه شوید که سرعت ۴G LTE دریافت نمی‌کنید چه می‌شود؟ ابتدا، طرح و گوشی‌تان را بررسی می‌کنید که آیا واقعا از $G پشتیبانی می‌کند یا خیر. پس از تایید پشتیبانی گوشی و شبکه‌ی شما از ۴G، هیچ گام دیگری باقی نمی‌ماند. هرچند ۴G LTE می‌بایست به صورت اتوماتیک فعال شود، در برخی موارد این اتفاق رخ نمی‌دهد. خوشبختانه، امکان فعالسازی دستی سرعت ۴G در گوشی‌تان وجود دارد.

فعال کردن اینترنت ۴G گوشی

از آن‌جایی‌که ممکن است برخی گوشی‌های هوشمند از روش‌های مختلفی برای فعالسازی ۴G تبعیت کنند، جزئیات مربوط به نحوه‌ی دسترسی به سرعت‌های بالاتر اینترنت را به چند مدل از محبوب‌ترین برند‌های بازار محدود کرده‌ایم. 

فعال‌سازی اینترنت ۴G در گوشی‌های LG

اگر یک گوشی LG دارید، می‌توانید از منوی تنظیمات گوشی وارد بخش Tethering & Networks شوید و سپس Mobile Network Selection را انتخاب کنید. در نهایت، به Network Mode وارد شوید. چنانچه LTE در میان این گزینه‌ها قرار داشت، روی آن بزنید و ۴G LTE را فعال کنید و تمام. 

بخوانید:‌ قابلیت چند صفحه در اندروید : چگونه حالت تقسیم صفحه را فعال کنید؟

فعال کردن اینترنت ۴G گوشی ‌های سامسونگ

 به منظور فعالسازی ۴G LTE روی گوشی‌های سامسونگ، ابتدا به منوس تنظیمات وارد شوید، سپس به Connections وارد شوید. به پایین منو بیایید و Mobile Networks را انتخاب کنید، و به Network Mode بروید. در این قسمت احتمالا شبکه‌ی LTE را خواهید دید. گزینه‌ای را انتخاب کنید که بهترین سازگاری را با شبکه‌ی وایرلس شما دارد. 

فعال کردن اینترنت ۴G گوشی های HTC

روش فعالسازی سرعت ۴G LTE در گوشی‌های HTC شبیه به روش استفاده شده برای گوشی‌های سامسونگ است. به منوی تنظیمات وارد شوید و به پایین منو رفته و Mobile Networks را انتخاب کنید و سپس به Network Mode بروید. شبکه‌ی LTE متناسب با شبکه‌ی وایرلس‌تان را انتخاب کنید. 

فعال کردن اینترنت ۴G گوشی ‌های سری Google Pixel

اگر یک گوشی Google Pixel دارید، به این ترتیب می‌توانید پشتیبانی ۴G LTE را فعال کنید. ابتدا، صفحه‌ی خانه را بالا بکشید و روی آیکون تنظیمات ضربه بزنید، و به بخش Network & Internet selection وارد شوید. سپس به منوی Mobile Network بروید و وارد Advanced option شوید. در نهایت برای دسترسی ۴G روی گزینه‌های LTE بزنید. 

فعال کردن اینترنت LTE گوشی ‌های دیگر

 اگر سازنده‌ی گوشی‌تان در این فهرست وجود ندارد، نترسید. این احتمال وجود دارد که روش فعالسازی اینترنت ۴G LTE گوشی شما به روش‌های اشاره شده در این نوشتار شبیه باشد. اگر از روش دیگری برای فعالسازی اینترنت ۴G LTE برای گوشی‌تان استفاده کرده‌اید، این روش‌ها را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. 

مطالب مرتبط