دسته‌ها: نیمروز

دختران قد بلند : توصیه‌هایی برای دختران قدبلند

 در این مطلب اطلاعاتی درباره نحوه شناسایی دختران قد بلند، اینکه قد کوتاه سانتی متر است، قد مناسب برای خانم‌ها چقدر است و توصیه هایی برای دختران قد بلند و کارهای لازم برای آنها.

همواره دختری بودید که در جمع دوستان‌تان از همه قد بلندتر بودید. همیشه از این‌که در زمان تماشای فیلم یا حضور در سالن کنسرت، مسیر دید دیگران را مسدود می‌کردید، احساس گناه داشته‌اید. وقتی برای اولین بار با افراد ملاقات می‌کنید، به شما خیره می‌شوند و می‌گویند: “وای، چه‌قدر قدت بلنده! ” و شما هم احتمالا می‌گویید “اوهوم! “. اگر این اتفاق‌ها برای‌تان رخ داده‌اند، بله، شما یک دختر قد بلند به حساب می‌آیید. ولی قد بلند بودن یک فاجعه نیست. زیبایی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف نمود پیدا می‌کند، و اگر قد بلند هستید باید به پا‌های بلند و ظاهر زیبای‌تان ببالید. در ادامه نحوه شناسایی دختران قد بلند را برای‌تان خواهیم گفت.

الف. نحوه پی بردن به این‌که آیا جزو دختران قد بلند هستید؟

۱. بررسی کنید آیا از دیگر دخترانی که می‌شناسید بلندتر هستید

اگر در میان گروهی از دوستان‌تان حضور دارید و از آن‌ها بلندتر هستید، پس بله، شما قد بلند هستید. یکی از عکس‌های‌تان را که در کنار دوستان‌تان هستید بررسی کنید و ببینید قدتان چقدر تفاوت دارد، اگر یک سر و گردن از آن‌ها بلندتر هستید، بله شما قدتان بلند است. ولی به خاطر داشته باشید که قد بلند به نظر رسیدن شما به فردی که در کنارش ایستاده‌اید نیز بستگی دارد – اگر کنار اعضای تیم والیبال ایستاده باشید یک دختر معمولی دیده می‌شوید.

۲. در خرید لباس‌هایی که از لحاظ قدی مناسب‌تان باشند با مشکل مواجه هستید

اگر معمولا در خرید شلواری که اندازه‌تان باشد به مشکل بر می‌خورید (همیشه شلوار‌ها برای‌تان کوتاه هستند)، بله قد شما بلند است. حتی ممکن است دوستان‌تان از این‌که مجبور هستند شلوار‌های خریداری شده‌شان را کوتاه کنند، ناله کنند. همچنین ممکن است برای یافتن پیراهنی که اندازه‌تان باشد نیز دچار مشکل شوید.

۳. دیگران از شما می‌پرسند آیا بسکتبال یا والیبال بازی می‌کنید

اگر اطرافیان‌تان از شما می‌پرسند آیا به ورزش‌های مخصوص دختر‌های قد بلند می‌پردازید یا نه، پس شاید نشانه‌ی این است که قدتان بالاتر از متوسط است. اگر واقعا به این ورزش‌ها، یا حتی هر ورزش دیگری، نمی‌پردازید شاید این پرسش‌ها برای‌تان آزار دهنده باشند. مردم عاشق این هستند که از روی ظاهر افراد در مورد زندگی‌شان حدس بزنند، نباید از این حرف‌ها ناراحت شوید. 

بخوانید: تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن سینه : چطور سایز سینه را افزایش دهیم؟

۴. قدتان بالای ۱۷۰ سانتیمتر است

هرچند این عدد در کشور‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد، ولی اگر قدتان از این عدد بالاتر است، قد بلند شناخته می‌شوید.

۵. زودتر از دیگران به بلوغ رسیده‌اید

در کل، دختران بین ۸-۱۳ سالگی به بلوغ می‌رسند، و پسر‌ها بین ۹-۱۵ سال. این مورد به این معنی است که، اگر قدتان بلند است، ولی ۱۱ سال‌تان است، ممکن است سریع‌تر از دیگر دوستان‌تان رشد کنید، و از پسر‌های اطراف‌تان نیز بلندتر باشید. اگر در میانه‌ی فرآیند بلوغ هستید و بسیاری از دوستان‌تان هنوز به بلوغ نرسیده‌اند، نگران نباشید، یک یا دو سال بعد، حس “دختر قد بلند” بودن آزارتان نخواهد داد.

۶. هرگز دوستان‌تان در ازدحام جمعیت شما را گم نمی‌کنند

اگر وقتی در یک اتاق پر از آدم قرار می‌گیرید، دوستان‌تان به سرعت شما را پیدا می‌کنند، پس بله، شاید به این خاطر است که شما قد بلند هستید و به راحتی از دیگران متمایز می‌شوید. هیچ مشکلی در این قضیه وجود ندارد، چه کسی گفته است متمایز بودن بد است؟

۷. همیشه برای قرار دادن پاهای‌تان زیر میز یا قرار دادن‌شان زیر صندلی، فضای کافی ندارید

خواه روی صندلی هواپیما نشسته باشید یا در ماشین دوست‌تان، اگر احساس می‌کنید مجبور هستید پاهای‌تان را به یک طرف خم کنید، یا به عقب خم کنید، یا این‌که مجبور هستید بدن‌تان را کج قرار دهید تا پاهای‌تان روی زمین قرار بگیرند، پس قدتان بلند است.

۸. قدتان از همه‌ هم سن و سال‌های‌تان بلندتر است

اگر با چشم دوختن به دیگران مشکل دارید و مجبور هستید سرتان را خیلی پایین بگیرد، پس بله شما یک دختر قد بلند هستید.

۹. از این‌که جلوی دید افراد را در سالن سینما یا تئاتر می‌گیرید همیشه احساس گناه می‌کنید

کاری از دست‌تان بر نمی‌آید. قدتان بلند است. ولی باز هم وقتی به سینما یا کنسرت می‌روید احساس گناه می‌کنید که پشت سری‌تان نمی‌تواند چیزی ببیند. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که کمی به جلو خم شوید. اگر این جملات و حرکات برای‌تان آشنا هستند، بله قدتان بلند است. 

ب. به قد بلندتان ببالید

۱. به یاد داشته باشید که قد بلند، زیبا است

کوتاه بودن نیز زیبا است. فکر نکنید قد بلند بودن به معنای بی قد و قواره، زشت یا ناپسند بودن است. بسیاری از زنان زیبا، قد بلند هستند، و می‌دانند چگونه با قد بلندشان کنار بیایند که باعث منزوی شدن‌شان نشود. این‌گونه فکر نکنید که قد بلند بودن شما را برای مردان نامناسب یا غیرجذاب می‌کند. برخی از سلبریتی‌های خانم که قد بلندی دارند، ولی مجرد نیستند، عبارتند از: چارلیز ترون، تیلور سویفت، ماریا شاراپوا و …

۲. خم نشوید

ممکن است فکر کنید خم شدن باعث می‌شود کوتاه‌تر به‌نظر برسید، و با وجود این‌که اط لحاظ ظاهری درست است، ولی در واقع توجه بیشتری را به این واقعیت جلب می‌کند که شما از قدتان راضی نیستید. پس صاف و مغرور بایستید و نگران این قضیه نباشید که از دیگران بلندتر هستید. این اطرافیان شما هستند که باید آرزوی قد شما را داشته باشند.

۳. نگران این نباشید که قدتان از پسر‌ها بلندتر است

قطعا، ممکن است پسر‌ها از قد بلندتان احساس ترس کنند، ولی به این معنی نیست که نمی‌توانید با آن‌ها صحبت کنید یا این‌که نمی‌توانید به آن‌ها نشان دهید تا چه اندازه فوق‌العاده و جذاب هستید. به این قضیه فکر نکنید که، چون از پسر‌ها بلندتر هستید، هیچ شانسی برای یافتن همسر ندارید. اگر پسری را یافتید که از او خوش‌تان می‌آید، حتما با او آشنا شوید، آن‌وقت خواهید دید که قد تنها یک عدد است.

۴. به یاد داشته باشید بسیاری از افراد آرزو دارند جای شما باشند

شاید از این‌که قدتان از دیگر دوستان‌تان بلندتر است و به سختی لباس مناسب قدتان پیدا می‌کنید احساس بدبختی کنید، ولی احتمالا دوستان قد کوتاه‌تان از این‌که مجبور هستند برای صحبت با دیگران روی پنجه پای‌شان بایستند یا این‌که مجبور هستند لباس‌های‌شان را کوتاه کنند تا اندازه‌شان شود، بسیار ناراحت هستند. شاید شما دوست نداشته باشید قدتان بلند باشد، ولی بسیاری از دختران حاضرند هر کاری انجام دهند تا جای شما باشند و قد بلندی داشته باشند! فرقی نمی‌کندد قد بلند باشید یا کوتاه، باید آن‌چه هستید را بپذیرید و به آن ببالید.