ویدئو آشپزی با اتو جنجالی شد

آشپزی با اتو

پن‌کیک‌های پر از چربی مستقیماً از اتو لباس جدا می شوند و مارچوبه تازه از کتری چای.

یک سرآشپز جوان انگلیسی با فیلم‌هایی که در آن وعده‌های غذایی رستورانی را به خوبی با استفاده از لوازم خانه درست می‌کند مشهور شد.

کورنوال لایو گزارش می دهد ، کورنیشمن جاگو رندلز پس از ورود به کانادا برای انجام کار جدید در یک پیست اسکی در ویستلر، بریتیش کلمبیا ، به مدت دو هفته در هتلی در ونکوور قرنطینه شد.

ترفند جذاب

او با استفاده از وسایل مختلف خانه، از یک قهوه ساز گرفته تا اتو، غذاهایی مانند تخم مرغ آب پز با سس هلندایز و ماهی سالمون با ورمیشل برنج و سبزیجات را درست می‌کند.

اولین ویدئو وی در ۲۲ نوامبر ارسال شده است، اما او ۳٫۷ میلیون “لایک” در سایت شبکه های اجتماعی کسب کرده است و همچنین مورد توجه آشپز معروف به سخت پسند گوردون رامسی قرار گرفته است.

در حالی که وعده های غذایی او بسیار بسیار مطبوع به نظر می رسند، اما با این حال برخی از افراد نیز از او انتقاد کرده‌اند.

@jagoscrandles

Reply to @quarantinemealsss #food #foryou #fyp #foryoupage #chef

♬ original sound – Jago Randles

انتقاد از استیک با اتو!

رندلز برای محافظت از وسایل خود و حفظ بهداشت هنگام پخت و پز در فیلم های خود از فویل و کاغذ روغنی استفاده می کند، اما همچنان نظرات انتقادی زیادی به کارهای او وارد شده است.

یکی از کاربران به نام نیوت می گوید: “سال‌ها پیش که تمیزکاری خانه‌ها را انجام می‌دادم، خانواده ای آمدند و در اتاق آشپزی کردند و آن اتاق به مدت یک هفته بو گرفته بود.”

کاربری به نام کریستی نیز گفته است: “شغلی دارم که باید شب‌های زیادی در هتل بخوایم. شما دلیل استفاده نکردن ما از کتری ها یا اتوها هستید.”

راندلز تنها بریتانیایی نیست که امسال  نوآوری های آشپزی در اتاق هتل تجربه کرده است. جیمی استوارت اسکاتلندی با تلاش های خود ماه‌ها است که مخاطبان خود را سرگرم کرده است.

او با دستگاه پرس شلوار خود کباب درست می‌کند و اگر هرگز به فکر پیچاندن مرغ و بیکن دور صاف کننده موهای خود نبوده‌اید باید یک بار ویدئوهای او را ببینید.

استوارت از طریق تلفن به CNN Travel گفت که شغل او در راه آهن باعث شده است که ۱۸ سال خارج از اتاق‌های مانند اتاق هتل زندگی کند، بنابراین “در قرنطینه من این فیلم های آشپزی را شروع کردم”.

او می گوید: “این فقط من بودم كه این كار را می كردم ، اما حالا یك زن و شوهر آمده اند كه به نظرم حرفه‌ای هستند.”

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *