دسته‌ها: فناوری

ذخیره استاتوس واتساپ بدون اسکرین شات گرفتن

آموزش ذخیره استاتوس واتساپ بدون اسکرین شات گرفتن و چگونه استاتوس واتساپ دیگران را سیو کنیم. برنامه ذخیره استاتوس واتساپ برای آیفون و اندروید.

چگونه استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟

قابلیت نمایش استاتوس در واتس اپ گزینه ای است که برای بسیاری از کاربران بسیار جذاب است. گذاشتن لینک های ویدئویی, زنجیره ای از سوالها, خاطرات و پست‌ها از اتفاقاتی که در تعطیلات برای افراد افتاده  , ویژگی بسیار جذابی برای بسیاری از افراد است . یکی از گزینه‌های موجود در این برنامه که بسیاری از کاربران از آن اطلاع ندارند, گزینه‌ای آسان است که به شما این امکان را می‌دهد تا استاتوس کاربران دیگر را ذخیره کنید . در حالی که گرفتن عکس  از استاتوس افراد دیگر، یک گزینه در دسترس است , اما در انی حالت کاربر باید نام کاربری ها و اعلان ها را از بین ببرد .

ذخیره استاتوس واتساپ با آیفون و اندروید

مراحلی که شما باید برای ذخیره استاتوس واتس اپ سایر کاربران بدون گرفتن اسکرین شات مورد نیاز دنبال کنید عبارتند از :

Status Saver for WhatsApp

 الف . این برنامه را می‌توان در فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل یا اینترنت پیدا و دانلود و نصب کنید  .

 ب : به صفحه استاتوس واتس اپ خود بروید و روی نام مخاطب که میخواهید استاتوس آن را ذخیره کنید ، ضربه بزنید استاتوس را مشاهده کنید سپس مراحل زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه  استاتوس کاربر دیگردر واتس اپ را ذخیره کنید .

بخوانید: سینک آیپد و آیفون : آموزش همگام سازی و sync

ج . برنامه Status Saver را باز کنید , برنامه را اسکن کرده و استاتوس را نمایش دهید این امر به شما امکان انتخاب بین یک عکس یا ویدئو را داده است , باید نوع رسانه‌ی مربوطه را انتخاب کنید که قصد دانلود آن را دارید . اگر فایلی که می‌خواهید دانلود کنید یک عکس یا یک ویدیو است , باید آن را انتخاب کنید.

نحوه دانلود

د . شما می‌توانید استاتوس هایی را که  قبلا در لیست مشاهده کردید را ببینید  . به استاتوسی که می‌خواهید ذخیره کنید بروید و روی دکمه دانلود کلیک کنید . استاتوس شروع به دانلود شده و در دستگاه شما ذخیره خواهد شد .

ذخیره استاتوس واتساپ بدون برنامه

اپ های موبایل دانلود کنید . این راهکار راهکاری نیست که خیلی‌ها از آن آگاه باشند . در واقع به برنامه‌های طرف سوم برای ذخیره استاتوس شخص دیگری نیاز ندارید . تنها باید فایل‌هایی را که نیاز دارید پیدا کنید .

 الف) اولین چیزی که باید انجام دهید این است که مدیریت فایل گوشی‌های هوشمند اندروید را باز کنید .

 ب ) سپس به ذخیره داخلی موبایل دسترسی داشته باشید و سپس تنظیمات را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

ج) در این منو , گزینه ” نمایش فایل های مخفی ” را فعال کنید .

د ) سپس به  بخش ذخیره داخلی رفته  و پوشه واتس اپ را جستجو کنید  .

ذ) .در پوشه ای به نام واتس اپ پوشه‌ای به نام ” media ” را پیدا کنید .

ر) داخل این پوشه می‌توانید پرونده‌ای به نام “” Statuses را پیدا کنید .

ز) تمام استاتوس‌های نشان‌داده‌شده را می‌توانید در اینجا ببینید . به خاطر داشته باشید که تنها استاتوس هایی که تاکنون حذف نشده اند را میتوانید با این روش ذخیره استاتوس واتساپ در اینجا پیدا کنید . پس اگر موقعیتی پیدا کردید که می‌خواهید نگه دارید , کار هوشمندانه ای که می توانید انجام دهید این است که قبل از ناپدید شدن , سریع آن را ذخیره کنید.

منبع

مطالب مرتبط