۳ راه شارژ سریع ایفون : چطور ایفون را سریع شارژ کنیم؟

شارژ سریع ایفون

چطور می توانیم ایفون را با سرعت شارژ کنیم؟ روش های شارژ سریع ایفون چه چیزهایی هستند؟ شارژر اندروید برای ایفون و شارژر ایپد برای شارژ سریع ایفون.

آهسته شارژ شدن یکی از مشکلاتی است که کاربران آیفون با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. این مسئله  قبل از اینکه دستگاه‌های آیفون ایکس، آیفون۸ و ۸ پلاس هم وارد بازار شوند همراه کاربران آیفون بود. از همین رو اگر کاربران آیفون بدانند که قابلیت شارژ سریع برای دستگاه‌های آیفون وجود دارد از این خبر بسیار خوشحال می‌شوند.

بخوانید: عوض کردن رمز هات اسپات در اندروید و ایفون

اگر شما هم جز کاربران آیفون هستید و از این مشکل رنج می‌برید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

روش های شارژ سریع ایفون

در اقدام اول نیاز است که یک محصول دیگر اپل مانند USB-C اپل را برای کابل لایتینگ یا هر نوع از آداپتورهای برقUSB-C18W، ۲۹W، ۳۰W، ۶۱W یا ۸۷W را خریداری کنید. با این حال راه حل‌های دیگری نیز وجود دارند که به شما کمک می‌کنند که آیفون شما خیلی سریع شارژ شود.

شارژ سریع ایفون

استفاده از پاور بانک ۲A

اکثر پاور بانک‌هایی که امروزه در بازار مشاهده می‌کنید دارای چندین پورت USB هستند. برخی از آنها با از خروجی پاور ۱A برخوردارند در حالیکه بعضی از آنها خروجی ۲A دارند. برای شارژ شدن سریع آیفون خود پیشنهاد می‌شود که از پاور بانک‌هاییی با خروجی ۲A استفاده کنید مطمئنا به شما برای رفع این مشکل کمک خواهد کرد.

استفاده از شارژر آیپد اپل

شارژر آیپد اپل در مقایسه با شارژر آیفون اپل دارای میزان ولتاژ بالاتری است. بنابراین  با کمک  شارژر آیپد می‌توانید دستگاه آیفون خود را سریع‌تر شارژ کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که مدل آیپد پرو ۲۱۰۸ (iPad Pro) دارای یک پورت USBنوعC است که از همین رو، کابل نوع C نمی‌تواند برای شارژ آیفون شما استفاده شود.

شارژ سریع ایفون

استفاده از هر آداپتور شارژ سریع اندروید

این روزها بسیاری از گوشی‌های اندروید از حمایت شارژ سریع برخوردار هستند. درواقع کابل‌های شارژ گوشی‌های اندرویدی برای کاربران آیفون قابل استفاده نیست اما آداپتورهای آنها می‌تواند کمک بزرگی به کاربران آیفون کند. بنابراین، برای شارژ سریع آیفون، یک آداپتور اندروید روشی موثر خواهد بود.

این نکته را در نظر داشته باشید که آیفون ایکس، XS، و XS Max به طور پیش فرض از قابلیت شارژ سریع برخوردارند و نیازی نیست که کاربران آنها از این روش‌ها استفاده کنند.

همچنین باید بدانید روش‌های که گفته شد تنها راه حل‌هایی هستند که می‌توانید در مواقعی که عجله دارید که  گوشی‌تان زود شارژ شود استفاده کنید در غیر این صورت اگر گوشی آیفون شما به طور غیرعادی شارژ آن کم می‌شود یا هر مشکلی دیگری که دارد باید آن را برای تعمیر بدست یک متخصص بسپارید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *