ارسال گیف در واتساپ در ایفون و اندروید و واتساپ وب

ارسال گیف در واتساپ

 

چگونه می توانیم در واتساپ گیف ارسال کنیم؟ راه حل ارسال گیف در واتساپ در اندروید و ایفون چیست؟ در وات اپ وب می توان گیف ارسال کرد؟

فرستادن گیف در واتس اپ یکی از قابلیت‌های عقب افتاده این شبکه اجتماعی بود که خیلی دیر خودش را نشان داد و در سال ۲۰۱۷ این کمپانی سرانجام تصمیم گرفت کاربران را بیشتر از این در انتظار نزارد و به آنها اجازه دهد این تصاویر محرک را برای یکدیگر ارسال کنند. اگر چه اکنون می توانید برای دوستان خود در این سرویس پیام رسان گیف ارسال کنید اما هنوز این قابلیت مخفی است و ممکن است برخی کاربران از ان بی اطلاع باشند. برای ارسال گیف در واتس اپ باید ابتدا آخرین نسخه واتس اپ را اجرا کنید. در ادامه شما را با جزئیات بیشتر گیف در واتس اپ آشنا می‌کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است بگوییم که نحوه ارسال گیف در اندروید و آی او اس متفاوت است.

آموزش ارسال گیف در واتساپ در اندورید و ایفون و وب

نحوه ارسال گیف در واتساپ در اندروید

اگر گوشی شما اندروید است و می‌خواهید در پیام رسان واتس اپ گیف ارسال کنید، باید به اصطلاح یک حفاری عمیق بکنید. در واقع ممکن است کاربران ندانند این کار را چگونه انجام دهند زیرا در پشت یک دکمه کوچک در منو زیر قرار گرفته است. اول از همه می‌خواهید روی صورت شکلک در پایین گوشه سمت چپ صفحه ضربه بزنید. پس از آن شما با تعدادی ایموجی زرد رنگ مواجه می‌شوید که می‌توانند آنها را برای دوستانتان ارسال کنید. اما در گوشه پایین صفحه دکمه کوچک وجود دارد که روی آن GIF نوشته شده است.

بخوانید: عوض کردن رمز هات اسپات در اندروید و ایفون

طرف دیگر آن نیز دکمه استیکرها نیز وجود دارد. برای ارسال گیف در واتس اپ باید روی آن کلمه GIF که مشاهده می‌کنید ضربه بزنید تا برایتان تعداد زیادی از معروف ترین گیف‌ها را بیاورد که از طریق سرویس Tenor GIFs جمع آوری می‌شوند.

ارسال گیف در واتساپ

پیدا کردن گیف در واتساپ

شما می‌توانید با پایین بردن صفحه گیف‌های مختلفی را مشاهده کنید و همیشه اگر به دنبال یک گیف خاص هستید آن را در قسمت مخصوص جستجو سرچ کنید. هنگامی کلمه سرچ را وارد می‌کنید می‌توانید دوباره به پایین صفحه بروید تا بقیه جستجوها را مشاهده کنید. سپس روی گیف مورد نظر ضربه بزنید تا برایتان کامل نمایش داده شود سپس در قسمت پایین متنی را که می‌خواهید اضافه کنید و به همراه گیف برای دوستان خود ارسال کنید.

نحوه ارسال گیف در واتس اپ با دستگاه‌های iOs

پیدا کردن گیف در واتس اپ در گوشی‌های آیفون به سادگی اندروید نیست. شما باید آیکن پلاس را که در پایین سمت چپ صفحه قرار دارد فشار دهید تا گزینه‌های چند رسانه‌ای را برایتان باز کند. سپس با یک گزینه‌ای با عنوان photo and video library مواجه می‌شوید که می‌توانید روی آن ضربه بزنید. در پایین سمت چپ دوباره آیکن ذره بینی را مشاهده می‌کنید که در مقابل آن کلمه GIF نوشته شده است.

روی آن ضربه بزنید و در آن موقع می‌توانید هر گیفی را که می‌خواهید سرچ کنید. سپس وقتی گیف مورد نظر را یافتید روی آن ضربه بزنید تا ارسال شود. همچنین می‌توانید آن را بعد از یک پیش نمایش سریع به درون چت ببرید. همچنین گزینه‌ گیف ستاره دار وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد گیف مورد علاقه‌ خود را یا آنهایی که به طور منظم استفاده می‌کنید ذخیره کنید. از همین رو دیگر نیازی نیست دوباره آنها را جستجو کنید.

اگر کیبورد متفاوت بود؟

برخی از کیبوردهای مجازی روش‌های جایگزینی برای ارسال گیف در کنار روش‌هایی که گفته شد ارائه می‌دهند. برای مثال، اگر از کیبورد SwiftKey استفاده می‌کنید، می‌توانید گیف را در صفحه کلید هنگامی که دکمه اینتر را فشار می‌دهید پیدا کنید. اگر این روش استفاده کنید دیگر نمی‌توانید گیف را سرچ کنید. اما به شما گزینه‌هایی مانند Angry (عصبانیت)، Bored (خسته) و Happy (شاد) می‌دهد که به وسیله این‌ها می‌توانید خیلی سریع گیف که مدنظر دارید را پیدا و ارسال کنید.

نحوه ارسال گیف در واتس اپ با اپلیکیشن WhatsApp Web

یکی از روش‌ها برای ارسال گیف‌های واتس اپ استفاده از برنامه WhatsApp Web است. هنگامی در چت هستید و می‌خواهید گیف ارسال کنید، باید روی صورتک لبخند که در گوشه سمت چپ پایین قرار دارد ضربه بزنید. سپی با تعداد زیادی ایموجی مواجه می‌شوید و مقابل آن گزینه‌ای به نام GIF که در پایین سمت راست قرار دارد پیدا می‌کنید. شما می‌توانید گیف‌های معروفی را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید گیف مورد نظر خود را جستجو کنید.پس از پیدا کردن روی گیف ضربه بزنید و یک پیش نمایش سریع از آن مشاهده می‌کنید و همچنین می‌توانید متنی را همراه با گیف ارسال کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *