اصول ارتباط با همسر

رپرتاژآگهی- روابط زوجین اگر طبق اصول و قواعد باشد بسیار پایدارتر خواهد بود با من سجاد رفیعی نویسنده کتاب ویروس خیانت همراه باشید.خیلی از زوجین عزیز فکر میکنند که روابط یعنی توجه و دوست داشته شدن، محبت کردن و … در حالیکه این جز روابط زوجین است و همین توجه و دوست داشتن و محبت کردن باید طبق اصول باشد.بعد ها به خود میگویند که با اینکه اینقدر به همسرم محبت کردم باز همسرم بهم خیانت کرد.

چرا اینقدر خیانت همه گیر و زیاد شده ؟ تا حالا به این موضوع فکر کرده اید ؟ چرا خیانت؟ بعضیا اونقدر درگیر این موضوع شدند که اصلا تصورشم نمی کنند که خیانت میکنند. یک خاطره بهتون بگم، من تهران بودم رفته بودم خونه یکی از دوستان. طرف با دوست پسرش اومده بود خونه دوستمون وسط صحبت، حرف از خیانت شد، این دوتا باهم به اصطلاح ازدواج سفید کرده بودند و می خواستند توجیه کنند که کارشون درسته و هیچ مشکلی نداره و یک تیکه کاغذ تعهد نمیاره.

همیشه کسی بخواد زیر بار مسئولیت نره یا کار اشتباهی انجام بده به اصطلاح یک دفاعی براش پیدا می کنه، اون کاغذ و یک خط عقد خواندن اصل کار نیست، اصل کار اینکه شما پای تعهد و هویت جدیدت رو امضا میکنی. نکته آدمها به دنیای اطرافشون باهم متفاوته هر کسی خوشبختی رو تو یه چیزی میبینه، حالا بماند وسط بحثمون با این دو دوست عزیز، که از نظرشون هیچ مشکلی نداره و کارشون اشتباه نبود یک جمله من بهشون گفتم، اون جمله این بود: اگه تو دنیا قانون نبود چه اتفاقی می افتاد ؟ برای مطالعه کامل این مطلب روی متن: چرا خیانت؟ کلیک کنید

 

اصول چیست؟

من سخن یاوه و محال نگویم

این سخن من اصول دارد و قانون

(فرخی)

با استناد به این بیت از فرخی باید بگویم که در روابط زوجین و زندگی مشترک، رفتار و روابط شما باید دارای اصول و قواعدی باشد که اگر این اصول را رعایت کنید، کمتر دچار اختلاف خواهید شد.

چند مثال درباره اصول ارتباط و طریقه برقراری ارتباط را برای شما زوجین عزیز عرض میکنم.

 

اصول برقراری ارتباط با همسر:

  • باید بدانید که بدون مکالمه و کلام رابطه ای شکل نمیگیرد.
  • بدون احترام گذاشتن به همسر عشقی پایدار نخواهد ماند.
  • بدون اعتماد دلیلی برای ادامه دادن زندگی نخواهد بود.

 

قبل از اینکه بخواهید وارد رابطه کلامی با همسرتان شوید، ارتباط چشمی با همسرتان را فراموش نکنید. این یک اصول است که قبل از اینکه به همسرتان بگویید دوستت دارم باید به همسرتان عاشقانه نگاه کنید. برای اینکه این اصول را بهتر یاد بگیرید به شما پیشنهاد میکنم فایل آموزشی اصول ارتباط با همسر را دانلود کنید که به صورت رایگان در سایت رسمی سجاد رفیعی درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *